NAMA BLOGGERS

Monday, February 28, 2011

PEMENANG BERTUAH : DPT TOP UP!

TAHNIAH !! 
Follower dah mencapai 244----> no rumah aku. Dan no fav aku juga....Seperti yang dijanjikan, di entri ini, aku nak bagi top up pada follower terpilih.....

Blogger yang bertuah kali ini ialah khairina izzati. Terima kasih ye cik khairina.... Selalulah ke sini ye...



Bagi yang lain-lain, rajin-rajinlah melawat blog aku...... sebarkan kepada rakan anda ............ akan ada lagi hadiah misteri yang menanti..... TUNGGUUUUUU........

P/S : cik khairina, nak topup tak ? cepat2 hubungi saya di aree8686@gmail.com untuk mendapatkan habuan anda....hehehehe

4 comments:

Cik TeN10 said...

wahhh..bestnye dpt tpup..sy nk jugak!!... :P

aree said...

lain kali hadiah kategori lain lak...

noa said...

wow untungnyee

ENTRY HOT : Somebody Save Me!!!!!

khairina izzati said...

heeee, thank you. tak sangka gila dapat topup. terima ksih banyak-banyak :')

.